Shockwave Therapy (Κρουστικός Υπέρηχος)

Η θεραπεία κρουστικών κυμάτων (shockwave therapy) είναι μια μη επεμβατική τεχνική, η οποία περιλαμβάνει τη στοχευμένη χρήση ακουστικών κυμάτων υψηλής ενέργειας.

Η θεραπεία με Shockwave τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των φυσικοθεραπευτών, καθώς εκεί όπου οι συμβατικές θεραπείες αποτυγχάνουν, ο κρουστικός υπέρηχος οδηγεί στην εξάλειψη των επώδυνων προβλημάτων των ασθενών.

Η θεραπεία με τον κρουστικό υπέρηχο της BTL είναι μία μη επεμβατική λύση για την διαχείριση του πόνου που οφείλεται σε μυοσκελετικές παθήσεις. Το shockwave είναι ένα ακουστικό κύμα, το οποίο μεταφέρει υψηλή ενέργεια στις επώδυνες περιοχές. Η μεταφερόμενη αυτή ενέργεια οδηγεί στην επούλωση των ιστών. Πιο συγκεκριμένα, η εξωσωματική θεραπεία κρουστικών κυμάτων, δεν χρησιμοποιείται για να αποσυντεθεί ο ιστός, αλλά για να προκαλέσει μικροσκοπικά διάμεσα και να διεγείρει εξωκυτταρικές βιολογικές διαδικασίες , οι οποίες οδηγούν στην αναγέννηση των ιστών. Η εφαρμογή των κρουστικών κυμάτων οδηγεί σε αυξημένη έκκριση των δεικτών ανάπτυξης όπως eNOS, VEGF, PCNA και BMP. Νεοσχηματισμένα αιμοφόρα αγγεία βελτιώνουν την μεταφορά αίματος και την οξυγόνωση, που οδηγεί σε ταχύτερη επούλωση. Τα κρουστικά κύματα προκαλούν επίσης την ενεργοποίηση των κυττάρων του ιστού που είναι υπεύθυνα για τη χρόνια φλεγμονή. Άλλα αποτελέσματα της χρήσης κρουστικού υπερήχου, περιλαμβάνουν την διέγερση της παραγωγής κολλαγόνου, την αύξηση των αποθεμάτων ασβεστίου στους ινοβλάστες, την μείωση του πόνο και την αύξηση του εύρους κίνησης.

Η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο αποτελεί ιδανική λύση χωρίς καμία απολύτως παρενέργεια σε ποικίλες παθήσεις όπως:

• Ασβεστοποιός τενοντίτιδα ώμου
  • Επικονδυλίτιδα αγκώνα
  • Πελματιαία απονευρωσίτιδα και άκανθα πτέρνας
  • Μυοπεριτονιακός πόνος και δυσλειτουργία
  • Θεραπεία των σημείων πυροδότησης του πόνου (Trigger points).
  • Oρογονοθυλακίτιδα
  • Τροχαντηρίτιδα ισχίου
  • Σύνδρομο λαγονοκνημιαίας ταινίας
  • Περιοστίτιδα κνήμης

Μετά από 3 έως 4 εφαρμογές, μόλις 10 λεπτών, παρατηρούνται εντυπωσιακά αποτελέσματα.